სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითერების ჯგუფის სამუშაო გეგმა
საქმიანობა/
აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრუ
ლების ვადა
|
პასუხისმგებელი/
პასუხისმგებლები
|
რესურსები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
კომენტარი
|
· სამუშაო შეხვედრა
|
მასწავლებელთა
ინფორმირება
|
თებერვალი
|
ჯგუფის წევრები
|
ტრენინგების
ჩამონათვალი.
|
მასწავლებელთა
პროფესიული ზრდა
|
მასწავლებელთა
ჩართულობა
|
საჭიროებების
გამოვლენა/
დარეგისტრირება
|
·
ფილმების ჩვენება
|
ახალი მეთოდების გაცნობა მასწავლებლებისთვის
|
მარტი
|
ჯგუფის წევრები
|
ფილმი, ვიდეო,
პროექტორი
|
ურთიერთდასწრების
ფორმების გაცნობა, მასწავლებელთათანამშრომლობისთვის ხელშეწყობა
|
შემდგომში ასეთი ტიპის გაკვეთილების დაგეგმვა
|
|
·
ინტეგრირებული გაკვეთილი
|
მარტი
|
მასწავლებელთა
შეთანხმება, საერთო გაკვეთილის შედგენა
|
მასწავლებელთა
თანამშრომლობა
|
გაკვეთილის გეგმა,
ფოტოები
|
|||
·
ერთი კანფეტის აქცია
|
მოსწავლეთა ჩართულობა, ხანდაზმულთა თანადგომა
|
აპრილი
|
ჯგუფის წევრები, მასწავლებლები
|
ინფორმაციის მიწოდება მოსწავლეებისთვის
|
კანფეტების შეგროვება/ განაწილება ხანდაზმულთათვის
|
ფოტომასალა
|
·
დედამიწის დღესთან
დაკავშირებული ღონისძიება
|
მოსწავლეთა ჩართულობა. ჯანსაღი გარემოს პროპაგანდა
|
მაისი
|
ჯგუფის წევრები
|
მოსწავლეთა ჩართულობა, გააქტიურება
|
|||
·
პროექტ-გაკვეთილი
|
სიგარეტის მავნებლობის შესახებ ინფ. მიწოდება. მოსწავლეთა
ჩართულობა
|
მაისი
|
მასწავლებლები
|
გეგმა
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის ხელშეწყობა
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის სამუშაო გეგმა
საქმიანობა / აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრულების ვადა
|
პასუხისმგებელი/
პასუხისმგებლები
|
რესურსები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
კომენტარი
|
1. ჯგუფის სამუშაო
შეხვედრა
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამის საპრეზენტაციო
მასალის მომზადება
|
სექტემბერი
|
ჯგუფის წევრები
|
სატრენინგო მასალა
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების პროგრამის შესახებ ინფორმირება.
|
ოქმი;საპრეზენტაციო მასალა
|
|
2. ჯგუფის შეხვედრა ადმინისტრაციასთან
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამის საპრეზენტაციო
მასალის მომზადება
ინფორმირება
|
სექტემბერი
|
ჯგუფის წევრები
|
მომზადებული საპრეზენტაციო მასალა
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების პროგრამის შესახებ ადმინისრაციის ინფორმირება.
|
ოქმი.
საპრეზენტაციო მასალა
|
|
3,ჯგუფის შეხვედრა პედ.კოლექტივთან
|
პროგრამის ინფორმირება
|
სექტემბერი
|
ჯგუფის წევრები
|
მომზადებული საპრეზენტაციო მასალა
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების პროგრამის შესახებ პედ.კოლექტივის ინფორმირება.
|
ოქმი.
საპრეზენტაციო მასალა
|
|
4.ჯგუფის სამუშაო შეხვედრა.
![]()
5. ჯგუფის სამუშაო შეხვედრა
|
პროექტის „სინათლე ველა საკლასო ოთახში“
დაგეგმვა.
კვლევის დაგეგმვა–5–წლიანი ბავშვის მზაობა სასკოლო ცხოვრებისათვის
2013–2014 სასწავლო წლის სამოქმედო გეგმის შემუშავება
|
09.09–30.12–მდე
24.09–30.09–მდე
|
ჯგუფის წევრები
ჯგუფის წევრები
|
ადგილობრივი მუნიციპალიტეტი, სკოლა,პედაგოგების,მშობლებისა და სკოლის
კურსდამთავრებულთა ნებაყოფლობითი შემოწირულობები,სატრენინგო მასალა
მოსწავლეთა პირადი საქმეები, საკლასო ჟურნალები,ინტერვიუ პედაგოგებთან,
ფსიქოლოგებთან,პედიატრებთან,მშობლებსა და საბავშვო ბაღის აღმზრდელებთან.
სატრენინგო მასალა .შემუშავებული ცხრილები
|
სინათლე ყველა საკლასო ოთახში სასწავლო პროცესის გაუმჯობესება
პედაგოგთა მიერ თანამედროვე მეთოდებით გაკვეთილების ჩატარება.
მშობელთა ინფორმირება და კვლევის შედეგების გაცნობა
მთელი წლის მანძილზე გაწერილი სამუშაო გეგმა დასახული საქმიანობების
განხორციელება
|
პროექტის გეგმა,ხარჯთაღრიცხვა
ოქმი
კვლევის მასალები,პრეზენტაცია, კვლევის ანგარიში და საბავშვო ბაღთან
თანამშრომლობითი მემორანდუმი.
ოქმი. სამოქმედო გეგმა
|
|
6.ჯგუფის შეხვედრა სკოლის ადმინისტრაციასთან და კოლეგებთან
|
ჯგუფის სამოქმედო გეგმის გაცნობა
|
1.10–4.10–მდე
|
ჯგუფის წევრები
|
სატრენინგო მასალა.სამოქმედო გეგმა.
პრაქტიკოსი პედაგოგების გამოცდილების გაზიარება.
|
დირექციის მხარდაჭერა გეგმის
განხორციელების პროცესში.
კოლეგების მხრიდან მხარდაჭერა გეგმის განხორციელებაში
|
ოქმი ფოტომასალა
|
|
7.ჯგუფის სამუშაო შეხვედრა
|
გაკვეთილისა და თემატური გეგმების ფორმების განხილვა–შერჩევა.
გაკვეთილის გეგმისა და საგაკვეთილო პროცესის შეფასების კრიტერიუმების
შემუშავება
|
05.10
|
ჯგუფის წევრები
|
სატრენინგო მასალა
|
გაკვეთილის გეგმისა და საგაკვეთილო პროცესის შეფასების კრიტერიუმების
გამოყენება
|
ოქმი, შერჩეული ფორმები, შეფასების სქემები
|
|
8.გაკვეთილზე ურთიერთდასწრება
|
შერჩეული გაკვეთილის გეგმის მიხედვით სამფაზიანი გაკვეთილის ჩატარება,
სასწავლო პროცესზე დაკვირვება
|
06.10
|
ჯგუფის წევრები
|
სატრენინგო მასალა, გაკვეთილის გეგმის შეფასების და პროცესის შეფასების
სქემები
|
კრიტიკულ–კონსტრუქციული ანალიზი
|
ოქმი,გაკვეთილის გეგმა,თვითშეფასება, კოლეგების შეფასება
|
|
9.სამუშაო შეხვედრა
|
ტესტის ანალიზი საბუნებისმეტყველო საგანში (VII კლასი)
|
31.10
|
ჯგუფის წევრები
|
ტესტები და შფასების სქემა
|
შემაჯამებელი ტესტირების ხარვეზების დადგენ ა და პრობლემის გადაჭრის
გზების მოძებნა
|
ოქმი,ტესტები, შეფასების სქემა და რეკომენდაციები
|
|
საქმიანობა / აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრულების ვადა
|
პასუხისმგებელი/
პასუხისმგებლები
|
რესურსები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
კომენტარი
|
10.ჯგუფის წევრთა შეხვედრა კათედრებთან
|
საგნობრივი ტრენინგის მასალის გაზიარება
|
04.11
|
ჯგუფის წევრები
|
სატრენინგო მასალა
|
საგნის მეთოდურ ნაწილთან დაკავშირებული სიახლეების ინფორმირება კოლეგებისათვის.
|
ოქმი
|
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის სამუშაო გეგმა
საქმიანობა / აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრულების ვადა
|
პასუხისმგებელი/
პასუხისმგებლები
|
რესურსები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
კომენტარი
|
გაკვეთილზე ურთიერთდასწრება
თანამშრომლობა კათედრებთან
სიახლეების დროული მიწოდება–გაზიარება
|
შერჩეული გაკვეთილის გეგმის მიხედვით სამფაზიანი გაკვეთილის ჩატარება,
სასწავლო პროცესზე დაკვირვება
თანამშრომლობითი კულტურის განვითარება, ურთიერთგაზიარება
სიახლების გაზიარება ინფორმირება, დანერგვა
|
6.10
8.10
ეტაპობრივად
|
ჯგუფის წევრები
ჯგუფის წევრები
ჯგუფის წევრები
|
სატრენინგო მასალა, გაკვეთილის გეგმის შეფასების და პროცესის შეფასების
სქემები
კათედრების მიერ გაკვეთილებზე ურთიერთდასწრების განრიგი
ინტერნეტი
|
კრიტიკულ–კონსტრუქციული ანალიზი
თანამშრომლობითი კულტურის განვითარება, კრიტიკულ–კონსტრუქციული ანალიზი
სიახლეების დროულად დანერგვა, ღიაობა სიახლეებისადმი და მზაობა
|
თვითშეფასება, კოლეგების შეფასება, გაკვეთილის გეგმა
ურთიერთდასწრების განრიგი, გაკვეთილის გეგმა, თვითშეფასება
სიახლეების გათვალისწინებით გაუმჯობესებული საგაკვეთილო პროცესი
|
|
საქმიანობა / აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრულების ვადა
|
პასუხისმგებელი/
პასუხისმგებლები
|
რესურსები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
კომენტარი
|
ტესტის ანალიზი ბიოლოგიაში
საგნობრივი ტრენინგების მასალების გაზიარება კათედრებზე
|
პარალელურ (VII)
კლასებში საბუნებისმეტყველო საგანში ცოდნის დონის დადგენა შემუშავებული
შეფასების სქემის მიხედვით
საგნის მეთოდურ ნაწილთან დაკავშირებული სიახლეების გაცნობა კოლეგებისათვის
|
31.10
04.11
|
ჯგუფის წევრები
ჯგუფის წევრები
|
ტესტები და შეფასების სქემა
სატრენინგო მასალა
|
შემაჯამებელი ტესტირების ხარვეზების დადგენა და პრობლემის გადაჭრის გზების
მოძებნა
სიახლეების გათვალისწინებით გაკვეთილების ერთობლივად დაგეგმვა,ურთიერთდასწრება
და ანალიზი,თანამშრომლობითი კულტურის ხელშეწყობა
|
ტესტები,შეფასების სქემა და რეკომენდაციები.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий